Justice for Wout

Beste lezen

Een medeleerling en hele goede vriend heeft door het zogezegd spieken via "bewijsfuncties' op zijn rekentoestel op drie van de vier wiskunde examens een nul gekregen. Er was bewijs dat hij niet gespiekt had, het programma op zijn rekentoestel niet gebruikt had en dat het programma niet eens overeen kwam met de gestelde vragen op het examen. Door deze nullen kan het zijn dat hij na al het harde werk dit jaar toch een andere richting gaat moeten doen en van school gaat moeten veranderen. Dit wil ik voorkomen, daarom dus deze petitie. Ik wil door met de steun van jullie onze leerkrachten overtuigen dat hij geen nul verdient en toch eerlijke kansen krijgt.

Dankjewel voor jullie tijd

(Leerling Maris Stella) Gabriël de Jong    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik (Leerling Maris Stella) Gabriël de Jong om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )