Jouw Dagelijkse Kost verdient een vast column in de krant!

Jouw Dagelijkse Kost is een winkel in de Nieuwe Oosterstraat in Leeuwarden waar lokale en duurzame boodschappen worden verkocht.

Deze winkel moet een veel groter podium krijgen om haar positieve verhaal te kunnen vertellen. Het creatieve ondernemerschap met een brede kijk op de toekomst biedt de individuele consument de kans om daadwerkelijk iets te doen aan het herstel van het ecologische evenwicht. En dat alles ook nog eens op een leuke manier. Kijk maar op hun website www.jouwdagelijksekost.nl

Jouw Dagelijkse Kost zou daarom wekelijks een column moeten schrijven in de twee grootste regionale dagbladen; Het Friesch Dagblad en de Leeuwarder Courant.

Door te ondertekenen, machtig ik Monique van Etten om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.