Jeugdzorg moet sluiten omdat de pedofilie de spuigaten uitloopt

Jeugdzorg haalde vorig jaar alle media van Kranten tot Geenstijl dat ze de deuren moesten sluiten omdat pedofiele activiteiten de spuigaten uitliepen. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/professioneel_kinderen_verpesten_met_jeugdzorg.html Helaas is er niks gebeurd en gaat het kindermisbruik bij jeugdzorg door Wij kunnen niet toestaan met zijn allen dat er kleine kinderen worden misbruikt en zetten daarom onze handtekening om dit te stoppen. Jeugdzorg moet sluiten. Steun deze aktie omwille van de onschuldige kinderen die massaal worden misbruikt.

Door te ondertekenen geef ik nieuwsbreker toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.