jeugdhuis in de graaf

Screenshot_20220514-183441~2.pngDeze petitie is opgemaakt naar aanleiding van ontvangen informatie van bronnen binnen het gemeentelijk bestuur. DIt omtrent de (nieuwe) huidige eigenaar Ronny vankevelaer, hij heeft tegen gemeenteraadsleden en inwoner van Stokkem aangehaald dat hij het jeugdhuis wilt overnemen, dit kunnen wij niet toestaan ! Generaties hebben deze vzw rechtgehouden en dit moet in de toekomst ook zo verder verlopen , geen rechtspersoon die enkel uit is op het winst maken en uitkeren voor eigen rekening ! Hij staat dit omwille van geen huidige werking en dit sinds de Corona pandemie, maar de onaanvaardbare defecten aan het pand wat op samenkomsten is besproken dat hij als verhuurder dient in orde te maken voor een goede werking te garanderen blijven behouden bij woorden maar geen daden. (Bv: geen werkende cv installatie) . Ondertussen in de Corona pandemie heeft de vzw het interieur volledig gerenoveerd uit eigen kassa om zo een nieuwe moderne werking te kunnen garanderen.

Net zoals de verkoop van het perceel + panden , begint dit op een onjuist politiek spel te lijken waar wij als inwoners weinig inspraak of aansturing op lijken te hebben. Hiervoor is deze petitie ontworpen om zo op de volgende vergadering met de stad , de vzw en de verhuurder de petitie als staafmaat aan te halen dat het jeugdhuis nog een toekomst voor ogen heeft als alle partijen effectief de zaken die ze op korte periode dienen onder handen te nemen , om zo een juiste herstart van de dagelijkse werking te kunnen waarmaken.

Er zijn gegadigden om zich hiervoor in te zetten , maar de problematiek van bovenstaande maakt het voor ons heel lastig !

Hopelijk kunnen we op u rekenen,

Mvg Jeugdhuis in de graaf

Door te ondertekenen, machtig ik Jeugdhuis in de graaf om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.