Hulp voor Australië!

Mijn hart huilt, dit is een ramp! Er zijn al tientallen mensen en MILJOENEN dieren overleden door de bosbranden in Australië. Verbrand of gestikt door de rook.. Hoeveel angst hebben deze mensen en dieren wel niet gehad? Geprobeerd te vluchten terwijl de vlammen om hen heen slaan. Australische brandweerlieden en vrijwilligers die hun uiterste best doen mens en dier te redden maar helemaal op zijn en niet meer kunnen. Waar is/blijft de hulp vanuit ons land?! Voor tsunami's en dergelijke wordt hulp gestuurd en een giro rekening geopend, wat gebeurd er nu? Ik kan en wil niet bij de pakken neerzitten en daarom start ik deze petitie!
91EEEF40-D1AD-4814-9335-81E20D1D1863.jpeg

Door te tekenen geef ik Wendy Oldenburg toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.