Houd hybride-rooster minstens een week langer.

Wij

leerlingen, medewerkers en ouders van leerlingen van RSG 't Rijks

constateren

dat school in het verleden een grote besmettingsbron is geweest en het dus onverantwoordelijk is om de school volgende week al volledig open te doen. Hierdoor voelen leerlingen, ouders en medewerkers zich niet op hun gemak.

en verzoeken

de school minstens een week langer met het hybride rooster zal blijven draaien zodat wij nog een week langer veilig naar school kunnen, aangezien het nog niet afgedwongen wordt door het ministerie van onderwijs. Zo kunnen wij in ieder geval nog in alle veiligheid de inhaal SE's te maken zonder bang te hoeven zijn ze door ziekte te moeten missen.

Door te ondertekenen, machtig ik Lars Pastoor om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.