Houd speelboerderij odilia

Houd speelboerderij Odilia open.

De kinderen vinden het geweldig. Odilia doet het hele jaar leuke activiteiten zoals een jaarlijks huttendorp wat al 25 jaar bestaat dit doen ze zodat een ieder kind in de vakantie toch iets hebben. En zo dus mee kunnen praten in de klas. Jaarlijks doen ze ook een geweldige halloween avond die altijd enorm druk is. Ook op 5 mei doen ze leuke dingen voor de kids. Ook is er elk jaar sint. Ze doen zoveel voor de wijk en de kinderen dat mag toch niet verdwijnen.

Ze doen echt enorm veel en bij iedereen doet het zeer,

En nu moeten ze dicht. En dit al vanaf 1 maart.

Dit is mede gevolg van het toekennen van minder subsidie aan de BSW waardoor onze beheerder die voor 18 uur betaald en er 6 dagen in de week was ,er is geen baan meer is. Uit eindelijk valt dit onder de wethouder Faouzi Achbar en hij is van
Welzijn, Samenleven, Sport en Digitale Inclusie hier vallen ook de speeltuinen onder.

Laat speelboerderij Odilia niet verdwijnen door iemand die alleen op een stoel zit en nergens bij komt kijken.

Zonder beheerder kan de speelboerderij Odilia niet open, omdat er dan geen veiligheid is voor de kinderen.

Laten we met ze alle de petitie ondertekenen en delen op sociale media.

Door te ondertekenen, machtig ik Ilona vrijwilliger Odilia om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.