Hondenwei

Tijdens vorige gemeenteraadsverkiezingen is er beloofd geweest dat er een hondenwei ging komen in het park. Dit lijkt ons ideaal omdat er tenslotte in het park ook nu al heel veel gewandeld wordt met honden en de meeste mensen hun hond graag eens kunnen laten loslopen zonder dat dit hinder veroorzaakt aan de andere wandelaars. Er is al een hondenwei over het kanaal, maar deze is veel te klein. Er wonen tenslotte wel heel wat honden in Wijnegem.

Echter zijn we nu al 2 jaar verder en is de belofte nog niet nagekomen.

Wij hebben ondertussen 2 locaties gevonden in het park die volgens ons geschikt zouden kunnen zijn.

Wil je ook graag een hondenwei in ons park? Teken dan de onderstaande petitie zodat we de gemeenteraad kunnen laten zien dat er een groot draagvlak voor is.Hondenwei-deleeuw.jpghondenweideDe_Swaen.jpgHondenweide_Keuze.JPG

Door te ondertekenen geef ik Guy Forssman toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.