Hondenlosloopveldje Geesteren

In Geesteren en omstreken zijn er weinig tot geen hondenlosloopveldjes waar de honden veilig zonder riem kunnen spelen met hun maatjes.

Daarom starten wij deze petitie. Aangezien wij vaak tijdens het wandelen horen. ‘Wat jammer dat er geen losloopveldje is’, denken wij dat er genoeg animo voor is in Geesteren!
Wil jij ook graag een honden veldje voor je trouwe viervoeter? Maar ook voor jezelf? Reageer dan z.s.m.

Hiervoor hadden wij een petitie voor aan de Zurinkstraat gelegen veldje te laten ombouwen. Alleen hebben wij de feedback gehad dat het veldje bedoeld is voor de kinderen en daarin lastig is te delen. Nu hopen wij op een andere optie. Hiervoor willen we eerst weten hoeveel belangstellenden in Geesteren zijn voor een hondenlosloopveldje.

Zouden jullie dit willen onderteken maar ook willen delen! B.v.d. Hier zouden wij en alle honden in Geesteren heel blij mee zijn!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat L alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: