Hogere N-term bij de eindexamens!

Online les, opgebouwde achterstand, beperkte sociale leven en ontspanning PLUS examenstress! Alle examenkandidaten van dit jaar herkennen zich in deze situatie. Ondanks we moesten doorbijten om überhaupt aan het eind van dit schooljaar te komen, moeten wij alsnog examens maken. Nu de examens begonnen zijn, horen we van alle kanten dat examenleerlingen de examens erg lastig, of het zelfs lastiger vonden dan de examens van voorgaande jaren.

De 'versoepelingen' brengen geen verandering aan het feit dat de examenkandidaten toch die examens moeten ondergaan en moeten leren omgaan met de consequenties van de situatie. Hoewel sommige leerlingen prima zelfstandig kunnen leren, zijn er ook veel leerlingen die het erg lastig vonden om zich aan te passen aan de nieuwe vorm van lesgeven en hierdoor veel moeite hebben gehad met goed presteren. Om iedereen een kans van slagen te geven, willen we dat de N-termen hoger worden dit jaar!

Vind jij ook dat de examenkandidaten moeten worden gecompenseerd met een hogere N-term? Onderteken dan deze petitie en draag een steentje bij!

examen.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Y.I. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.