het basisinkomen, een recht voor iedereen

Wij zijn er ten stelligste van overtuigd dat een basisinkomen een recht zou moeten zijn voor iedereen, de politieke krachten hebben hier voorlopig nog geen oor naar, en wij wensen via deze manier aan een minimum van 350.000 handtekeningen te geraken, zodat wij de regering kunnen dwingen hier oor aan te geven.

Bij de vorige petitie had Vivant 134.000 of 2.4% handtekeningen bemachtigd, maar dit werd van de tafel geveegd door de politieke krachten door de kiesdrempel te verhogen naar 5%.

Wie achter het idee van een basisinkomen staat kan via deze weg zijn handtekening geven op een veilige manier, alsook zijn mening en/of input hierover geven.

Deze petitie zal ondersteund worden door bijkomende informatie over het basisinkomen door reportages en stellingen van proffesoren en dergelijke.

Laat jullie stem horen!!!!

Panorama: iedereen een basisinkomen

Een Basisinkomen Voor Belgie - Documentaire

Panorama: Iedereen een basisinkomen, donderdag 18/12

Panorama afl 33 Iedereen een basisinkomen

Bonusfragment: hoe betalen we het basisinkomen?

Basis Inkomen Het Projekt

Door te ondertekenen geef ik Callens Sebastiaan toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.