Nieuwe sportlocatie padelbaan op het NDSM terrein!

Door de komst van appartementen gaat de NDSM padelbaan helaas weg. Dit treft veel mensen in Amsterdam Noord en omstreken. Mensen die zin hebben om een potje te padellen, bedrijven en ook scholen maken met plezier gebruik van de padelbaan. Zeker in een tijd als deze dat padel heel populair is en er al veel mensen in een wachtrij staan om te padellen is het belangrijk dat de padelbaan een nieuwe locatie krijgt zodat iedereen nog met plezier kan padellen op het NDSM terrein. De gemeente kan ons helpen met het verplaatsen van de padelbaan naar een andere locatie op het NDSM. Dit is voor veel mensen belangrijk aangezien er weinig sportgelegenheid is in de buurt en wij bijdrage aan een sportieve en gezonde omgeving. Wilt u ons steunen? Teken dan deze petitie en hopelijk tot snel bij een nieuwe locatie!

Vriendelijke groeten NDSM padel teamimage026.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik NDSM padel om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.