Herinvoering oude zorgstelsel van ziekenfonds en particulier

Steeds meer mensen kunnen hun verplichte commerciële zorgverzekering niet meer betalen en/of mijden zorg ivm het immer stijgende eigen risico. Waarom laten we ons nog langer afpersen om de zakken van commerciële bedrijven te spekken? De toenmalige minister had mooie praatjes dat er niks zou veranderen en het niet duurder zou zijn. Niks bleek minder waar. Ook aan de kant van de zorgverlening is de administratieve rompslomp alleen maar opgelopen. Kostbare tijd die niet in zorg wordt gestoken. Laten we nu een vuist maken en eisen dat het oude zorgstelsel van ziekenfonds en particulier per direct wordt ingevoerd. Zodat iedereen weer goede en betaalbare zorg kan krijgen

Door te ondertekenen, machtig ik Robert Meij om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.