Herbekijk aub het huidige mobiliteitsplan aan/van de stedelijke basisschool Gavertje Vier in Belsele.

Het is overduidelijk dat het huidige mobiliteitsplan aan en van de stedelijke basisschool Gavertje Vier in Belsele niet werkt. Het is absoluut geen verbetering tegenover het voorafgaande mobiliteitsplan. Het verkeer rond Gavertje Vier is door het nieuwe plan sinds enkele maanden een echte "warzone" geworden die de veiligheid van de automobilisten, fieters en voetgangers in gevaar brengt. De mobiliteit én de verkeersveiligheid van alle weggebruikers en onze kinderen zijn er op achteruit gegaan. Als bezorgde ouder vraag ik dat dit "mobiliteits"-plan opnieuw eens grondig wordt herbeken. Op papier zal het misschien kloppen en er goed uitzien, de praktijk geeft een ander resultaat. Het plan zorgt alleen maar voor meer frustratie onderling tussen de ouders aan de school en bij de buurtbewoners en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Een bezorgde ouder

Andries Boone

Door te ondertekenen, machtig ik Andries Boone om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.