Help ons de wijk schoon te houden, Annakamp is geen vuilstort

Sinds de herindeling van de ruimte rondom de Lidl, zijn de ondergrondse containers verplaatst. Vanaf dat moment staat er dagelijks puin naast de glasbak, kledingbak enzovoort. 6 dagen per week komt de gemeente iedere ochtend het gedumpte huisraad, vuilniszakken, flessen enzovoort opruimen. Het zorgt voor onveilige situatie, niet alleen voor de spelende kinderen uit de wijk, maar ook de verkeersveiligheid in onze wijk. Er ligt glas op de straat, auto's stoppen op de hoek voor het uitladen van glas en dergelijke. Onze wijk verloederd door het vervuilde aanzicht. Wij willen weer een schone en veilige straat/wijk. En daarbij hebben wij jullie hulp en steun nodig. Teken onze petitie om aan te tonen, dat wij verloedering van onze wijk niet toestaan en dat de ondergrondse containers moeten worden verwijderd. Andere oplossingen bleken in andere wijken niet te helpen, dit zal hier ook niet het geval zijn. Het terugplaatsen van de glasbak op de oude situatie (hoek Rene van Chalonstraat/ Prins Mauritsstraat) zou de beste oplossing zijn.IMG-20181029-WA0000.jpg

Door te tekenen geef ik Anita Roulaux toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.