Help Hope!

FB_IMG_16794649181071.jpgNoodoproep
Wie kan ons helpen? gister is mijn ergste nachtmerrie waarheid geworden, Mijn Hope mijn alles is in beslag genomen door Politie Amsterdam Hope is al dertien jaar mijn steun en toeverlaat, mijn adem als ik niet kan ademen, bij paniekaanvallen kan ik met hem toch de wereld weer aan en de weg op, het liefste broertje voor mijn meiden, zit nu in isolatie zonder enig contact met de buitenwereld, alleen in dertien jaar tijd zonder ons, niet snappend in dat bejaarde hoofdje wat hem nu gebeurd.
Hope is al dertien jaar en word wat ouder, hij heeft verlatingsangst, plast zichzelf helemaal onder alleen thuis, slechter zicht en minder zeker bij lawaai om hem heen, dit is in Amsterdam oost best moeilijk aangezien de jeugd er hier een handje van heeft je lastig te vallen, uit te schelden , je hond uit daagt en provoceert. Dit is nooit een probleem geweest en vertrouwde hope helemaal met zijn ouder worden en slechte zicht veel op mij. Tot gister, we werden achter na gelopen en geprovoceerd door een jongen, deze tot twee maal toe gevraagd met uitleg dit niet te doen, totdat er wat hard naar ons toegeschopt werd hope schrikt en ik val met drie tassen boven op hem. Op dat moment is de jongen nog steeds aan t schreeuwen en uitdagend aan het doen naar hope en rent vlak langs ons terwijl we op de grond liggen, waarop hope opspringt naar de jongen zijn billen toe. Heel snel stond ik weer rechtop en zetten hope naast me, terwijl de jongen nog steeds schreeuwend door de straat rende. Nu is er aangifte gedaan tegen ons en is Hope een paar uur later met veel machtsvertoon en uitdagend gedrag uiteindelijk opgehaald. En in beslag genomen. Dertien jaar oud, dertien jaar nog nooit iets fout gedaan, en nu uit schrik reactie en in paniek deze reactie gegeven terwijl ik zijn steun en toeverlaat op de grond lag. Mijn dochtertjes van zeven en acht kunnen alleen nog maar huilen om onze Hope en zijn voor de rest van hun leven getekend door de politie. Ze willen Hope nu weken in isolatie opsluiten en hem daarna aan allerlei testen overleveren die n jonge gezonde hond vaak al niet doorstaan, laat staan eentje met zoveel ouderdomgebreken en slecht zicht. Wilt iedereen dit verhaal voor ons delen en elke tip of advies of wat dan ook met ons delen. Ik kan niet leven zonder mijn Hope en de manier waarop dit gegaan is zonder wederhoor van mijn kant klopt ook van geen kanten om niet te spreken over hoe de politie ons behandeld en voorgelogen heeft. 🍀 wilt iedereen meedelen voor Hope, mijn dank is ontzettend groot ❤️

Door te ondertekenen, machtig ik Jessica van Bilderbeek om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.