Help Halsema in de Stopera

Wil je ook dat 020 naar het nasaal geneuzel moet luisteren als de burgemeester van 020 aan het woord is? Zin in een toekomst waarin de vraag of men met een diesel 020 in mag afhankelijk is van waar de vriend van de burgemeester in rijdt? Wil je dat ze in 020 op die spaarzame mooie dag niet kunnen barbecueën? Wil je een antiterrorismebeleid waarin een bad cop in 020 de hoofdrol heeft? Lijkt het je een handige eigenschap voor een toekomstige burgemeester van 020 om geen enkele bestuurlijke ervaring te hebben? Gun je 020 een burgemeester die opkomt voor de hele planeet in plaats van 020? Gun je 020 een burgemeester die de wereld onderverdeelt in zielig en fout? Kortom: wil je geen leuk mens als burgemeester van 020 en kom je liever niet in 020?

Teken de petitie en wellicht weten we met zijn allen deze ramp voor Amsterdam te bespoedigen.

Door te ondertekenen geef ik De rets van Nederland toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.