Help Goor de Molenstraat door

Wij zijn voor de herinvoering van het 2-richtingsverkeer in de Molenstraat in Goor. van de bewoners aan de Molenstraat is 1/3 voor het handhaven van het 1richtinsverkeer. 1/3 is voor 2richtingsverkeer en 1/3 maakt het niet zoveel uit. Aan de Molenstraat staan 33 huizen. De Bunschotenstraat, Laarstraat, Blauwververij, Korte Dijk en Kloosterlaan worden door deze 1richting overbelast. 146 huizen, een basisschool, Herfstzon, het Rode Kruisgebouw, Huize Heeckeren hebben nu grote overlast. Hebben we het nog niet eens over de ondernemers die soms halsbrekende toeren uit moeten halen om in Goor hun werk te doen.

Molenstraat1.jpg

Door te ondertekenen geef ik Op en top Gorenaar toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.