Help de sluiting van Slema tegen te gaan.

Ik mevrouw Loomans, start deze petitie om het sluiten van Slema Natuursteen tegen te gaan.

Constateren

• Dat het sluiten van Slema terug gedraaid dient te worden.
  • Het sluiten van Slema gaat niet meer over het straffen van de dader, maar het straffen van de slachtoffers.
  • En hoe zit het met de werknemers die op straat komen te staan door dit besluit? Dit besluit zet maar liefs 5 hard werkende mensen op straat.
  • Er zijn verplichtingen naar klanten toe die zij door dit besluit niet meer kunnen na komen, waardoor Slema mogelijk failliet zou gaan.
  • De impact op een familie na 6 maanden wachten is niet alleen slopend, maar dit wachten is al een straf op zich!
  • Verstoorde werk-Prive balans.
  • Verstoring op alle aspecten van het dagelijks leven door deze negatieve publiciteit.

Verzoek

Mijn verzoek is om deze maatregel terug te draaien en te zorgen dat Slema niet failliet gaat. Ook om de eerder benoemde werknemers niet op straat te zetten en zo hun verplichtingen gewoon na te laten komen bij hun klant. Ik hoop hiermee de familie niet nog verder te moeten breken dan dat ze al gebroken zijn.

Door te ondertekenen, machtig ik Mevrouw Loomans om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.