Heel Hoogeveen tegen de nieuwe parkeernota!

Wij willen voor een acceptabel bedrag kunnen parkeren voor onze eigen woningen. Ook moet de uitbreiding van vergunningsgebieden stoppen. Een tweede auto aanvragen moet weer betaalbaar worden (en dus GEEN duizend euro kosten). De bezoekerspas moet weer op papier en dus NIET digitaal, deze moet de hele maand te gebruiken zijn en NIET 24 uur! We hopen met o.a. deze petitie het besluit tegen te kunnen houden, door te laten zien dat de bewoners van Hoogeveen het er NIET mee eens zijn.

Ben jij het ook niet eens met de parkeernota? Dien een bezwaarschrift in! Dat kan zo:

Tijdens de inzagetermijn kunt u uw reactie over dit plan indienen bij het college van burgemeester en wethouders. Dit kan schriftelijk via Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen. U kunt uw reactie ook mailen naar info@hoogeveen.nl met als onderwerp: Reactie Parkeernota. U kunt ook mondeling uw reactie geven. Hiervoor kunt u contact opnemen met de Parkeermanager via telefoonnummer 14 0528. Op 5 november kunt u inspreken bij de gemeenteraadsvergadering. U kunt zich hiervoor aanmelden bij griffie@hoogeveen.nl.

Door te ondertekenen, machtig ik Annabel Jansen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.