Have A Nice Day Festival 2017 in het Openluchttheater Eibergen

Het bestuur van het Openluchttheater in Eibergen heeft het besluit genomen dat het Have A Nice Day Festival vanaf 2017 niet meer in het OLT mag plaatsvinden. De 13e editie van het festival moet op zoek naar een andere locatie.

Het ging dertien jaar geleden niet goed met het OLT, met het begin van HAND in die tijd is het slopen van deze prachtige locatie voorkomen. HAND is begonnen met een kleine 200 bezoekers en is na dertien jaar uitgebloeit tot een kleine 4000 bezoekers. Have A Nice Day is een begrip in Eibergen en haar omgeving.

Het is ontzettend verdrietig dat er geen gebruik meer mag worden gemaakt van het OLT. Er ontstaat hierdoor veel roering en er zijn vele vragen die onbeantwoord blijven. Met deze petitie kan er worden aangetoond hoeveel mensen het niet eens zijn met dit besluit.

Alvast bedankt voor je bijdrage en laten we hopen dat HAND17 gewoon plaatsvindt in het OLT van Eibergen, daar waar het thuishoort!

Door te ondertekenen geef ik Mesut Mis toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.