Haal de ziel niet weg uit de Tie Break Bar!

TBB.jpg

Sport, gaat om mensen te verbinden en om fair play. Toen we vernamen dat de concessie van Bert Crabbé (aka; ‘den Beire’) als uitbater van het clubhuis verlengd werd, was dit heugelijk nieuws. Toen we daarna hoorden dat er beroep werd aangetekend door een 3de partij vonden we dit onsportief.

Bert geeft zich elke dag met hart en ziel. Hij ontvangt elk lid, bezoeker of toevallige passant met een brede glimlach en open armen. Hij is de reden dat mensen naar de Tie Break Bar komen. De Tie Break Bar, dat is Bert. Hij heeft erin geïnvesteerd, als uitbater en als mens. Zijn hart en ziel steken erin en dat voel je meteen wanneer je in het clubhuis thuis komt. Mijn club is waar Bert achter de toog staat.

We willen met deze petitie aan het stadsbestuur vragen om deze beslissing staande te houden en de concessie van Bert, zoals gepland, te verlengen. En om hierbij ook te luisteren naar de bezorgdheden van de leden en sympathisanten van de clubs die deze petitie ondertekenden.

Is er nog ruimte voor verbetering? Dat zal ongetwijfeld wel het geval zijn en wij zijn er ook van overtuigd dat Bert ook daar met hart en ziel aan zal blijven bouwen. Je hoeft geen groot strategisch inzicht te hebben om te weten dat sport, op en naast het veld, in de eerste plaats om mensen draait. Wij vragen u dan ook om deze oproep in dat licht te zien en de ziel van dit clubhuis te bewaren.

Never change a winning Team - Save ‘den Beirre’

Door te ondertekenen, machtig ik Bezorgd clublid om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.