Groot herstel feest, kosteloos

• Picsart_22-05-19_16-00-28-379.jpg
  • Hoiii lieve buuren.

Ik heb een budget aangevraagd om 1 groot kosteloos feest te geven op het wieboutplein.  Met onderandere een bbq (halal) springkussens, dj, suikerspin popcorn, en als je leuke iedee heb dan zou je dat ook door kunnen geven via fasebook meschien dat we jou iedee dan mee kunnen nemem. en dit alles dan kosten loos. Met als doel elkaar als wijk te leren kennen en nu de carona voor bij is is het wel tijd voor een leuk gezellig feest in onse wijk die dan ook nog kosteloos is. nu ben ik druk op zoek voor handtekening op te hapen.  En hoop dat jullie dan ook aub deze petitie willen tekenen  en dat als het feest gegeven woord dat je dan ook zeker er bij aanwezig zal zijn bij het grote feest

Door te ondertekenen, machtig ik Daisy Holt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )