GEEN VERBOD OP SKATEN IN EINDHOVEN

Eindhoven, zelfbenoemde "Urban hoofdstad", wil al het skateboarden gaan verbieden op locaties als Piazza, het plein en bij de Catharinakerk. Dit is geen oplossing!

Omdat je moeilijk kan skaten als het nat of donker is, zijn er maar een paar locaties in Eindhoven waar je s'avonds kan skateboarden zoals.bijvoorbeeld  de Piazza, het plein en de Carharinakerk. Helaas leidt dat vaak tot problemen met de mensen van handhaving. Als ook het skaten op die plekken nu verboden wordt kunnen we nergens naartoe!

Er moet er naar een betere oplossing worden gekeken, waarmee de skateboarders een openbare en overdekte skateplek behouden. Biedt een goed alternatief!

Door te ondertekenen, machtig ik Gijs Van Schaick Zillesen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.