Geen uitsluitsel van TOZO voor ZZP'ers met AOW Leeftijd

Wij, de opstellers van deze petitie eisen gelijke rechten voor alle zzp'ers die de AOW leeftijd hebben bereikt. Dit is vooral van toepassing voor diegenen, die een onvolledige AOW ontvangen zonder ander pensioen, en van wie door verlies van 100% van hun omzet, het inkomen is gezakt tot onder bijstandsniveau. Niemand, ongeacht hun leeftijd, moet gedwongen worden zijn huis te verkopen of spaargeld op te eten, want het kan niet zo zijn, dat mensen ongelijk behandeld worden in gelijke gevallen.

Wij pleiten daarom de TOZO ook voor hen open te stellen, of tijdelijk de vermogenstoets los te koppelen van de AIO, zodat ook zij in aanmerking kunnen komen voor hulp die alle andere zzp'ers reeds ontvangen!Dreamweaver_ToursTranslations_logo1.png

Marion Baumgarten (Dreamweaver Tours & Translations)    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Marion Baumgarten (Dreamweaver Tours & Translations) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.