Geen Polencomplex aan de Jousterweg

Projectontwikkelaar dhr. Rotteveel wil in het voormalig Friesland College aan de Jousterweg een complex opzetten waar 120 arbeidsmigranten van Poolse afkomst gevestigd gaan worden.

Hier zijn we het niet mee eens, het is algemeen bekend dat deze mensen voor veel overlast zorgen. Hoe gaat het straks komen met de veiligheid van onze kinderen? Woningwaarde van onze huizen? Parkeergelegenheid voor al deze arbeidsmigranten? Wat gaan ze doen in de avonduren en weekenden wanneer ze vrij zijn van hun werk?

Als je tegen het opzetten van dit complex bent teken dan deze petitie! Samen staan we sterk

Door te ondertekenen, machtig ik Irene Bos-Kromkamp om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )