Geen eindexamens in 2021

Vorig jaar zoals de meeste mensen wel hebben meegekregen hebben de eindexamen leerlingen geen examens hoeven te doen.

De examen leerlingen van vorig jaar hadden in hun pre- en examen jaar goed les gekregen.
De examen leerlingen dit jaar daarentegen tegen helemaal niet. De leerlingen dit jaar zouden veel meer hebben aan het afschaffen van de eindexamens dit jaar dan de examen leerlingen van vorig jaar.
De leerlingen dit jaar hebben veel meer moeilijke omstandigheden gehad en dit kan dan ook leiden tot ontzettende stress als de examens wel doorgaan. Bovendien hebben veel leerlingen wel in bepaalde vorm les gekregen (fysiek, online of hybride), maar door het vele uitval en de wisselende corona maatregelen hebben de examen leerlingen weinig structuur gehad in de afgelopen twee jaar.

De examens zouden dit jaar dan ook moeten worden gecancelled.

Als jij deze petitie ondertekend, vergeet dan niet het te BEVESTIGEN in je mail.

Door te ondertekenen, machtig ik Eindexamen leerlingen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.