Gedupeerden verkeersschool aalbregt

Veelen van ons hebben hard gespaard en hebben er soms jaren over gedaan om hun rijbewijs te kunnen betalen. Je schaft een mooi pakket aan zodat je safe zit en je er de tijd voor kan nemen die je nodig hebt. Je kijkt er naar uit dat je binnenkort dat veelbegeerde roze pasje in bezit hebt en zelfstandig de weg op kan of eindelijk je droom beroep kan uitoefenen. Het is toch vreselijk dat deze droom en al je harde werk en spaargeld in één klap verdwenen is.

Wij vinden dat er een keurmerk moet komen vanuit de staat, zodat iedereen kan zien dat een rijschool goedgekeurd en gecertifieerd is.
De rijschool moet bij een erkend garantiefonds aangesloten zitten zodat zoiets als dit nooit meer voor hoeft te komen en er altijd naar een goede oplossing gezocht kan worden. Het moet dan in de toekomst niet meer mogelijk zijn dat een figuur zoals Ferry Aalbregt
zomaar zijn gang kan gaan en 4000 gedupeerden achterlaat met lege handen.

Ook vinden wij dat de regering hier medeverantwoordelijk voor is. Dit had voorkomen kunnen worden als niet iedereen zomaar een rijschool had kunnen starten zonder enige keuring. Alles word zo onder de loep gelegd, maar zoiets belangrijks als goed leren rijden voor de veiligheid van jezelf en andere verkeersdeelnemers mag zomaar door elk willekeurig aangewezen persoon worden gegeven.

Wij willen dat bij een faillissement of oplichting van de verkeersschool Aalbregt de gedupeerde consumenten gecompenseerd worden via een garantiefonds voor tenminste de teveel betaalde voorschotten. Of dat zij ergens anders verder kunnen lessen en daar hun rijbewijs alsnog kunnen behalen en krijgen waar zij recht op hebben.

FB_IMG_15617166802891.jpg

, Lianda van Meurs schipper, Patricia Klop & Johnny van Meurs    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik , Lianda van Meurs schipper, Patricia Klop & Johnny van Meurs toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.