Petities.com

Funenpark hondenpoep vrij, handhaven of verbieden (het park een kinderspeelplaats maken)

Dagelijks worden er meerdere hondendrollen in het Funenpark achter gelaten door de betreffende baasjes. Hierdoor wordt de leefbaarheid en speelgenot van het Funenpark ernstig verstoord; je kunt niet meer zorgeloos door het gras lopen of liggen zonder bang te zijn in een drol te belanden. Men heeft blijkbaar niet de discipline of het fatsoen om de eigen shit op te ruimen. Dit terwijl het loslopen van honden en hondenpoep verboden is behalve in de daartoe aangewezen uitrenplekken. Dus is het tijd voor maatregelen:

1) ofwel preventie via borden en handhaving waardoor de overlast hopelijk verdwijnt;

2) ofwel het Funenpark aanmerken als kinderspeelplaats met bijbehorend poepverbod en handhaving. Hiermee worden helaas de vele goeden door de kwaden benadeeld. 

Hopelijk komt de gemeente met voldoende stemmen nu eindelijk in beweging om actie te ondernemen. 

Dus stem mee! 

838964EE-806D-4BC1-B0D4-4D63BF6212AA.jpeg

Onderteken deze petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Bewoner Funenpark alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.


OF


We moeten controleren of u een mens bent.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik ben minstens 16 jaar oud en ik accepteer het privacybeleid van deze petitie.



Betaald Adverteren

Petities.com zal deze petitie bij 3000 personen onder de aandacht brengen.

Leer meer...

Betaalmethode