arco par aandelen

Quoted post


Gast

#18 Re:

2012-12-27 13:34

#1: Luc -  

 als wij met 800 000 dreigen weg te gaan bij belfius , dan hebben ze een groter probleem , trouwens zijn dezelfde medewerkers van bacop, dexia, nu belfius die ons dit aansmeerden met smoesjes en nu zeggen , wij staan los van arcopar , DIT KAN NIET ? MET ZIJN ALLEN WEG BIJ BELFIUS ZOU IK ZEGGEN

Reacties


Gast

#20 Re: Re:

2013-02-18 17:03:33

#18: - Re:

Voor iedereen die bedrogen is:

Zuurverdiende spaarcentjes weg = weg van belfius!!!!!!!

piet hein

#55 Re: Re:

2014-12-05 22:38:16

#18: - Re:  800.000 hoor ik steeds maar circuleren. Mensen, het zijn er grosso modo 2 à 3 miljoen, in het geval dat niet de beide partners ingeschreven hebben, dan is de niet arcoparbezittende partner.......en hun kinderen en kleinkinderen ook gedupeerd. Want zij zien hun erfenis opgaan in rook. En inderdaad zijn er die op die bedragen al lekker successierechten hebben betaald. En de politiek: business as usual: voor de verkiezingen allemaal unaniem er over eens dat die bedrogen mensen moeten vergoed worden. Na de verkiezing draaien ze hun zak op zijn ze het vergeten....of proberen ze eens met plan B, goed voor nog 40% van hun beloftes. Ik heb in het kieshokje mijn stemgedrag al aangepast, maar er zijn er inderdaad teveel die het zijn vergeten te doen. En als we die farizeeêrs niet pijn doen, dan gaan zij lekker voortdoen met ons pijn te doen. Heer vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen.