Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN

Quoted post

vriendelijke groet!

#124 occupy

2012-06-01 01:16

#1: -

Er staan al maanden mensen overal in nederland [parttime] te occupy-en. Ik ook, en ik ben een gewone burger, met werk, gezin etc.

U begrijpt, ook occupy is gemeden als de pest. Maar dit is wel precies waar we ieder weekeind voor op straat staan. Dus ik zou voorstellen de vooroordelen over occupyers te laten voor wat ze zijn en op de een of andere manier samen te gaan werken.

 

Reacties


Gast

#126 Re: occupy

2012-06-01 10:28:05

#124: vriendelijke groet! - occupy ik ben een aanhanger van occupy, was er het eerste uur bij in denhaag, het niet stellen van doelen, onderlinge competitie, hebben mij laten afzien van verderere betrokkenheid (persoonlijk) Ik blijf echter achter de doelen en kritiek van Occupy ( wereldwijd staan) in Nederlas was het een rommeltje Nu is dat al een heel andere betere duidelijkere organisatie geworden. Dus veel suc6 en samen werken wil ik altijd.  Eigenlijk is deze petitie een gevolg van kennisnemen van de doelstellingen van occupy. Hij is van iedereen dus ook occupy deel de link de media doet weer niets, help ons doel te bereiken , bedankt voor uw reactie.