Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN


Gast

#101 Re: zilvertje mijn dank ( in mijn ogen .... de burger)

2012-05-28 14:45

#100: -

Bedankt, blijf zo mooi schrijven we genieten ervan niet iedereen kan alles zo goed onder woorden brengen als jij (U)

Zijn er nog mensen die suggesties hebben voor de media ( publiciteit) inhoud van de petitie graag. Het doel is aandacht voor de onderwerpen ( breed te krijgen) zodat de jeugd er in / mee betrokken wordt. Laat de politiek het semi (overheid) en de banken het maar uitleggen. ( ik denk niet dat ze het kunnen)

Met vr groet en suc6 met alles  Cor

Berry

#102 Re:

2012-05-28 14:49

#11: -

NUjij? Sorry, maar daar heb ik 4 topics proberen te plaatsen, krtiisch, echter netjes qua inhoud'  en dat zonder petitie linkjes.

Tot heden is er maar eenmalig een topic verschenen, waarvan ik de reden niet ken en het ook vreemd is t.a.v. andere kritische geluiden.

Ik kan dus niet uitsluiten dat dit toeval zou zijn geweest, maar dat geeft op z'n minst toch een onbehagelijk gevoel.


Gast

#103 Re: Re: berrie pr kennis te maken Cor

2012-05-28 14:56

Heb mail gestuurd naar alle kranten willen niet plaatsen, bij de start van de petitie lag mijn FB er twee dagen uit toeval........ ik geloof het niet , hier kan je verhaal en links plaatsen, ik ben een oude ....  ik zou oude reacties en een overzicht van links kunnen plaatsen zo dat mensen eerlijk / kunnen discuseren.  de media staat op omvallen ze pleasen hun adverteerders en dat is banken multinationals en banken = lees verzekeringen. ze schrijven voor hun niet voor de lezer. maar er moeten toch ook journalisten tussen zitten die blijven geloven in democratie hoor enn wederhoor en het vrije woord. die moeten we helaas met een lampje zoeken. bedankt voor je reactie. cor#102: Berry - Re:

 


Gast

#104

2012-05-28 15:15

hoop dat heel en heel veel mensen tekenen

Gast

#105 Re: hoop dat heel en heel veel mensen tekenen

2012-05-28 15:26

#104: - Bedankt gast ik ook  door zilvertje echt een boost .......+ 20 stemmen 100 aanbevelingen ik hoop dat die op de juiste plaats terecht komen, we doen het volgens de spelregels van de democratie toch. ik zit echt te genieten , blijkt weer de volhouder........wint.  bedankt voor uw reactie.

 


Gast

#106

2012-05-28 15:59

Goed bezig, langzaam aan zullen de inwoners steeds meer inzage krijgen en meer transparantie ontstaan in deze zeer foute manier van politiek die er nu is.
De politiek beslist in het belang van winst en macht en het zou zo moeten zijn dat niet de politiek maar de inwoners van het land zouden moeten kiezen met hele belangrijke beslissingen! laat de politiek maar aansturen, maar geen belangrijke beslissingen maken, want ESM hebben ze ook door jou strot geduwd! Hopelijk maken ze die fout niet met ACTA! want dan zal niemand meer fijn open internet hebben!!!


Gast

#107 Re:

2012-05-28 16:03

#106: - bedankt voor uw opmerking, ja ik wil ook graag vrij internet, geen chip implantaat ik ben geen nummer ik ben mens. de democratie is reeds ver weggezakt  verder mag echt niet, ik kan die petitie niet wijzigen om uw punt in te brengen maar als het kon had ik het gedaan. bedankt voor uw reactie.

 


Gast

#108

2012-05-28 16:30

Gaarne hier wat mee doen! Voordat het te laat is. Wakker worden Nederland.

Gast

#109 Re:

2012-05-28 16:37

#1: -

T is echt stom die pagina staat bomvol spel stijl en taalfouten, daar wil ik geen handtekening voor zetten, ook is t een niet goed omschreven en vaag verhaal zo, vandaar dus!

https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-snc4/49494_614043716_1917342159...

Bayla Moon ‎''Over de wijze van aanstelling van oude politici welke naar deze bestuursfuncties bij semi overheid en banken zijn door gepromoveerd'' SNAP jij dit nog???


Gast

#110

2012-05-28 17:10

de grondwet kan door iedere advokaat,rechter,worden uitgelegd aan derden

Gast

#111

2012-05-28 17:18

Wordt tijd dat de bevolking de touwtjes in handen gaat nemen. Daarna weer eerlijk verdelen....

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-05-28 17:25



Gast

#113

2012-05-28 22:37

vraag hulp, bijv David Icke?

Gast

#114 Re:

2012-05-28 23:42

#113: - wie is dat.....................

 


Gast

#116 Re: Re: Re:

2012-05-29 11:39

#115: doededeurdicht - Re: Re: bedankt voor de link, nu even dichter bij huis. De handel en wandel van bestuurders en banken. J.l is het salaris Rabo directie bekend geworden € 2.000.000,- incl bonus. Het betreft een cooperatie. Wat merkt u nog dat het een cooperatie is. De bonussen bij ABN amro, De lobbij in den Haag van banken en multinationals. De schandalige salarissen. Neem Staal Vestia zonder zelf enig risico te nemen ( als ondernemer) € 500.000 excl en een oprotpremie van € 3.500,000 alles failliet achterlatend welke verrijking heeft verder nog plaats gevonden , resultaat de burger = lees huurder krijgt minder onderhoud hogere woonlasten. t.a.v. schaamteloze inkomens hierbij een overzicht.http://waterput.yolasite.com/artikelen/schaamtevolle-inkomens-een-overzicht dank u voor uw bericht.

 

doededeurdicht

#117 Gebruik Uw consumenten recht

2012-05-29 11:50

Gebruik Uw rechten om te kiezen met welke financiële instelling U te maken wil hebben.

Al die banken bijvoorbeeld leveren diensten waarvoor U betaald. Deze banken handelen ook in duistere zaken (denk aan wapenhandel, Voedsel speculatie) en gebruiken daarvoor UW GELD.
De volgende keer dat U op de buis kindjes in Afrika ziet verhongeren, kinderen met wapens ziet lopen, moeders hun kinderen achterlaten... etc. Bedenk dan dat dit mede mogelijk is gemaakt met UW GELD.

Vervolgens eigenen ze zich enorme bonussen toe met de winsten die over UW hoofd en dat van de getroffenen is verkregen.

U betaald voor diensten en wordt gezien als melkkoe ipv klant!

STAP OVER. KIES DUURZAAM. GEEN BONUS. EIS INZAGE. WEES KLANT.

Stap massaal over. Geef ze niet nog meer macht dmv van UW GELD. Wat dat bedrag ook mag wezen. Elke cent telt.

http://www.eerlijkebankwijzer.nl/?gclid=CO3troCLpbACFYQMfAodHzyHjw

doededeurdicht

#118 Re: Re: Re: Re:

2012-05-29 11:56

#116: - Re: Re: Re:

Die banken kunnen dat doen via enorm klantenbestand. Al overgestapt?

 

Ik kan zo nog meer verhalen plaatsen over het blunderen van banken en morele zwakheden. Waarheid is dat wij dat in stand houden.

Zodra je iets weet en er bewust van bent, kun je er iets aan doen. Doe je dit niet... dan ben je medeplichtig. Er is geen excuus voor. Je hoeft geen Joan of Arc te zijn... Je kunt ook gewoon voor een bank kiezen die dit niet doet.

ÉÉN telefoontje is genoeg...


Gast

#119 Re: Gebruik Uw consumenten recht

2012-05-29 11:58

#117: doededeurdicht - Gebruik Uw consumenten recht klopt, ook hiervoor dient de petitie, bewuster worden zelf over zogenaamde vanzelfsprekende zaken gaan nadenken, rabo leden zijn als aandeelhouders, gebruik uw stem om de bank te sturen, zachtjes gezegd u kunt wat aan die extreme salarissen doen, de meeste zeggen dan ja de rabo is een goede bank want deze heeft geen staatsteun nodig gehad , dat klopt zij hebben extreem veel hgeleend bij de FED.

 

LOff

#120

2012-05-31 15:52

oh jee, ook ik heb nu een (tijdelijke) ban op NU. De reden is mij tot op heden niet duidelijk en heb opheldering gevraagd. Heb het toch een maand volgehouden, vreemd nu opeens die ban.
http://moneycrisis.wordpress.com/

Gast

#121 Re:

2012-05-31 18:25

#120: LOff - dat noemen ze spammen had er van de week ook een , ik kan de petitie niet meer aanprijzen, democratie heef dat............. zonder media is het recht op referendum dus gebakken lucht. laat je niet uit het veld LOff gewoon doorgaan  veel suc6   met alles.  als je een manier weet om de petitie te promoten graag.

 


Gast

#122

2012-05-31 19:38

Oh ja, de eerste die me uit het veld wil slaan moet nog komen hoor.
De eerste reactie van NU op mijn vraag "waarom" per mail was zeer boers. Daar schrok ik van.
Even later kreeg ik gelukkig een nette reactie waarin me "mate" werd verzocht, dan vinden ze het geen probleem.
Ik heb vervolgens gevraagd of ik mijn linkje tenminste dan wel eenmaal per reactie mag gebruiken i.p.v. continu.
Op dat antwoord wacht ik nog... anders valt NU gewoon af, simpel.


Gast

#123 Re:

2012-05-31 23:21

#122: - mooi net naar kelder gekeken op n1 hij zegt daar met de media vpro wat wij al jaren zeggen was heel duidelijk. prettige avond  met vr gr cor. en gewoon doorgaan...........

 

vriendelijke groet!

#124 occupy

2012-06-01 01:16

#1: -

Er staan al maanden mensen overal in nederland [parttime] te occupy-en. Ik ook, en ik ben een gewone burger, met werk, gezin etc.

U begrijpt, ook occupy is gemeden als de pest. Maar dit is wel precies waar we ieder weekeind voor op straat staan. Dus ik zou voorstellen de vooroordelen over occupyers te laten voor wat ze zijn en op de een of andere manier samen te gaan werken.

 


Gast

#125

2012-06-01 07:13

Ben 100% tegen Esm en tegen de 1e garantie v nl v 40 milj