STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG

Quoted post


Gast

#159 Re: mattie

2012-05-16 02:09

#25: bergce -

IK!!!!!!!

Maar heb er weinig hoop op.

Ik heb met een groepje jaaaaren gevochten en geroepen om opstand.

Met 34 man stonden we op de barricade..Een lachertje..de grote groep gedupeerden had er geen zin in.

Toch hebben we het de heren Aasgieren moeilijk gemaak..ondanks het kleine aantal dat echt wou vechten tegen  onrecht!

Nu is het voor de die gedupeerden te laat..en nu is het jammeren en klagen.

Ik zie dat hier weer gebeuren.

En het erge is ze slepen mij mee!

 

Reacties

Een mede gedupeerde

#182 Re: Re: mattie

2012-05-19 18:02:29

#159: - Re: mattie

Ook al sta je daar met 34 personen, je hebt er iets aangedaan dat het niet heeft geholpen ligt niet aan jouw persoonlijk daar heb je de de rijken(scheringa) en de andere maffia bazen voor. Regering en het hele politieke wezen en banken/verzekeraars zijn zo machtig daar kan geen burger met een nettoloon van 1000 a 1200 tegen op. Zij kunnen hele legers advocaten etc inhuren. Normale burger krijgt dat niet voor elkaar zelfs niet met een rechtbijstandverzekering. (Dat is ook een vorm van plukken) hou de klagers in bedwang en pluk wat je plukken kan. Zolang wij als nederlanders niet de barricade opgaan wordt het erger en erger. Politiek zit er alleen voor zichzelf, en hun eigen zelfverrijking. Na de DSB debacle (wat nog steeds niet is opgelost) hebben bos en verwanten leuke goed betaalde banen gekregen. Die zijn gevlucht uit de politiek. Wedden dat er meer vertrekken uit de politiek zodra het land naar de knoppen is geholpen. Het hele politieke leven is verworven met bedrijfsleven. Verzekeringsmaatschappijen doen zaken met grote zorg-organisaties die veel geld vragen voor de zorg. Kleine bureaus krijgen geen voet aan de grond, ook al zijn ze aantoonbaar goedkoper. Als burger betaal jij daarvoor. Media speelt ook een rol hierin. van de een op de andere dag zijn de pensioenfondsen in nood en zul jij als burger moeten bijbetalen en langer doorwerken maar over de bonussen directie etc hoor je niets. Of na een maand is het zo erg nog niet aldus DNB. Zolang mensen zelf geen actie ondernemen en massaal de straat opgaan zullen ze pikken wat ze pikken kunnen. Ze pakken je rookwaar af, zogenaamd het is ongezond. (eigen keuze toch en je bespaart op de zorg want je leeft korter) Ze pakken je biertje af. Verzekeringen worden duurder, niet te spreken van water licht en gas. Maar beste mensen stem gerust op de politieke maffia en betaal gerust wat hun vragen.

Dit stopt niet bij die bezuinigingen want BRUSSEL en duitsland en frankrijk bepalen wat er gaat gebeuren met de nederlanders dus gewoon betalen tenzij wij als nederlanders nu eens in opstand komen.