Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN

Quoted post


Anonymous

#1

2012-04-17 13:11

Veel uit leggen is niet nodig. U weet wat de ondertekenaars bedoelen. De schandalige salarissen,bonussen, en vergoedingen bij Vestia  in de Zorgsector. Zelfs gewoon corruptie wordt aan de burger doorbelast. wachtgelden de manier van aanstellen (vrienden diensten) de verantwoordelijkheden maximale vergoedingen alles weer een keer op een rij. Het uitvoeren van de Balkenende norm. Stoppen met krankzinnige uitgaven.

De politiek spreekt schande maar doet niets.

Natuurlijk niet het zijn hun toekomstige baantjes.

 

Deze petitie is net gestart. succes hangt af van het delen en ondertekenen (aantal) van deze petitie.

Van de MEDIA hoeven we niets te verwachten die zijn verslaafd aan hun betalende adverteerders. banken/overheden/multinationals.( enige aandacht wordt niet gegeven) beter tieten en voetbal.

Dus wij zijn op alleen (burgers) aangewezen dus deel en zeg het voort, geeft het door op in discussie sites, uw sportvereniging , de kroeg alles helpt. We hoeven immers NOG niet de straat op. hou u op de hoogte kijk af en toe naar de score. Nu kijken we toe en deden zover niets. Een referendum is een machtig middel helemaal in lijn van de democratie.

Dent u lid van een politieke partij laat ze het lef hebben deze link op hun website te zetten, bijna iedereen stoort zich aan opgemelde misstanden. lings en rechts. het is gewoon een selectieve verrijking ten koste van U.

De media schrijft hier niets over ik daag elke journalist als burger te denken en het burgerbelang enige invloed te hebben met bedoeld referendum. Elke hulp is welkom.

Deel   deel  deel deel  deel a.u.b.

Reacties


Gast

#109 Re:

2012-05-28 16:37:01

#1: -

T is echt stom die pagina staat bomvol spel stijl en taalfouten, daar wil ik geen handtekening voor zetten, ook is t een niet goed omschreven en vaag verhaal zo, vandaar dus!

https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-snc4/49494_614043716_1917342159...

Bayla Moon ‎''Over de wijze van aanstelling van oude politici welke naar deze bestuursfuncties bij semi overheid en banken zijn door gepromoveerd'' SNAP jij dit nog???

vriendelijke groet!

#124 occupy

2012-06-01 01:16:02

#1: -

Er staan al maanden mensen overal in nederland [parttime] te occupy-en. Ik ook, en ik ben een gewone burger, met werk, gezin etc.

U begrijpt, ook occupy is gemeden als de pest. Maar dit is wel precies waar we ieder weekeind voor op straat staan. Dus ik zou voorstellen de vooroordelen over occupyers te laten voor wat ze zijn en op de een of andere manier samen te gaan werken.

 

tisvechtentegenwindmolens

#129 Re:

2012-06-06 22:53:15

#1: -  

 nieuwe poppetjes,nieuwe graaiers!