Artsen moeten sneller testen op Vit.B12 tekort bij vage klachten

Quoted post


Gast

#29

2012-04-07 15:34

Mijn huisarts weigert het om mij op vit. B12 te laten prikken. Afgelopen week ben ik nog bij haar geweest, omdat, toen ik 's morgens opstond en met verbazing zag, dat voornamelijk mijn rechterbeen van boven tot onderaan, helemaal onder de blauwe plekken zaten, zelfs flinke plakkaten en ook op mijn bovenarmen zaten blauwe plekken. Ze hebben me wel geprikt op trombose, hiv, bloedplaatjes enz. Maar mijn verzoek op het laten prikken of mijn vit. B12 wel goed is (aangeraden door een vriendin) blijft ze voet bij stuk weigeren, want als dat zo zou zijn, dan moest ik voor de rest van mijn leven spuiten. Is dit vandaag de dag, de normale gang van zaken bij een huisarts, of spoor ikzelf niet helemaal? Mag ze dit overigens wel weigeren? :'( O ja, ik krijg wel van veel mensen, waaronder mijn huisart, te horen dat ik er slecht uitzie. Daar knapt de mens nou pas ECHT van op........maar niet heus!!

Reacties

Kimberley

#37 Re: Neem in Godsnaam 'n andere huisarts !

2013-03-22 10:05:37

#29: -

 Neem 'n andere huisarts ! Dit is toch wel Godsgeklaagd ! Soms is 'n kuur van 10 of 20 doseringen al genoeg om normaal verder te kunnen leven. Soms idd moet maandelijks of 3maandelijks 'n spuit worden gezet. Ik kan me hier ZO druk over maken, sommige huisartsen denken dat ze God zijn ! Ik ben nu hartstikke blij met met lieve kundige huisarts, na jaren prutswerk van anderen.  "Spastich colon !" fuck; ik loop al 20 jaar met heftige voedselallergieën,en daardoor darmontstekingen, ook zo iets waar geen hond nog iets van weet. Tig operaties en 'n stoma.   Ik vraag me af waar sommige huisartsen hun opleiding hebben gevolgd , met hun vooroordelen.