Stop ouderverstoting

Quoted post

Tommetoch

#2 Boek

2012-03-27 19:36

Het boek van Joep Zander (e.a.) "Verpasseerd ouderschap - Loyaliteitsmisbruik en ouderverstotingssyndroom" hierover is heel leerrijk. Hier en daar ook moeilijk leesbaar, omdat hij nu eenmaal soms juridische vaktaal heeft moeten gebruiken en heeft moeten vertalen uit het Engels.

Dit boek is uitgegeven bij Rela Publishing, postbus 432 in 7400 AK Deventer. ISBN 9789080863132.

http://www.worldcat.org/title/verpasseerd-ouderschap-loyaliteitsmisbruik-en-ouderverstotingssyndroom/oclc/472407108

Reacties

vrijheid

#3 Re: Boek

2013-04-12 13:55:51

#2: Tommetoch - Boek 

 het lukt mij maar niet om aan dat boek te komen, ik zou het graag willen lezen.

en oma dan?

#69 Re: Boek

2016-01-16 13:03:29

#2: Tommetoch - Boek 

 Wij maken het nu aan den lijve mee! Ik (de oma) had mijn kleinzoon om de week op woensdag middag en opeens was het afgelopen. Na 9 jaar bedacht mijn ex-schoondochter allerlei valse aantijgingen over mijn zoon (de vader) en wij mochten hem niet meer zien nadat ik 2 x op 4 maanden tijd had geprobeerd om haar tot rede te brengen werd ik aangeklaagd door haar voor stalking. Mijn zoon voor niet bestaande kindermishandeling. Het is onvoorstelbaar dat we hem nu al 8 maanden niet hebben mogen zien. En dat wij en mijn kleinzoon deze nachtmerrie moeten meemaken. het rechtsysteem laat hier echt steken vallen!! En wat kun je doen steeds maar wachten totdat er eindelijk iemand ziet wat hier écht aan de hand is.

Een verdrietige oma