Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.

Quoted post

ellen

#54 Re: Ziek

2012-03-12 18:53

#53: Jeweetwel - Ziek

hoi waar baseer je dit op dat hij ziek of gestoord is en een gevaar is voor zijn omgeving, hij gaat nl met mijn zoon om en ik wil niet dat er misbruik van mijn zoon gemaakt word, hij is nl autistisch en misschien makkelijk beinvloedbaar,

 

mvg ellen

Reacties

Vriendschap

#55 Re: Re: Ziek

2012-03-16 17:54:50

#54: ellen - Re: Ziek 

 

Ellen jij bent de moeder van de zoon hierboven, waarom was je er nooit voor hem zelfs toen hij in 2011. Toen hij in doodsnood zat zei je dat je achter hem stond maar hij moest wel zijn geld storten voordat hij aktie zou ondernemen. Zodat jij als je het zelf zou storten niet strafbaar zou zijn...ggz had al gezegd dat je hem met rust moest laten. Hij is niet gek en had je nodig maar je was en bent er nooit voor hem. Hij heeft juist vrienden nodig die om hem geven of van hem houden en beschermen tegen jou misschien... Je hebt een paar maanden later nadat hij om hulp schreeuwde dat hij zijn leven wilde stoppen geld van hem geleend om een tweede auto te kopen maar je zocht hem vervolgens niet op. Hij had jou nodig. Ellen friederichs... Nu gaan zijn ogen open. Hoop dat jou man weet dat hij geheimhoudingsplicht heeft en dat heeft hij geschonden. Praten wil jij niet want dan bang voor discussie? Je zoon is meer waard dan alleen zijn geld. Er wordt nu aandacht gegeven en met liefde en niet om geld. Vriendschap bestaat niet uit materialisme. Nu zeg je dat hij moet kiezen tussen vrienden (die niet stoken maar hijzelf ineens inzicht krijgt naar jou handelen)en moet kiezen tussen jou en vrienden. Dat is niet bijstaan maar chanteren. Sorry maar je kunt in zijn auto toch minstens de moed opnrengen om er daadwerkelijk voor hem te zijn? En langs te komen als hij daar huilend om vraagt?? Wordt vervolgd? Hoop op betere tijd voor allemaal.