BLID wil officiële samenwerking met FOD Dierenwelzijn

Quoted post


Gast

#4

2012-02-16 16:21

Na 2 maal geen reactie te krijgen op een klacht heb ik zo mijn twijfels.... Zeker nu Blid openbaar op Facebook zet ,dat mensen die niet lid zijn misbruik maken door klachten naar Blid te sturen.... En ik die overtuigd was dat de dieren voorang kregen... Geen lid dan ben je profiteur als je een klacht meld???? Zonde .....

Reacties


Gast

#6 Re:

2012-02-16 17:12:36

#4: -

Der zijn altijd mensen die niet content zijn, maar mocht ik geen reactie krijgen, ik zou me afvragen wat er mis is! En dat vrijwilligers niet altijd de nodige tijd hebben en niet overal kunnen zijn, is begrijpelijk! Mocht ik van jou zijn, ik stelde me kandidaat om mee te werken en ik behandelde eerst de klacht, die ik aan BLID zou hebben gemeldt, dan was er alweer een vrijwilliger bij. En dat ze het voorstel doen om nog enkel klachtmeldingen te behandelen van hun steunende leden, zou dat ergens maar normaal vinden! Ik steun BLID al 5 jaar aan 35 euro per jaar en heb nog nooit beroep op hen moeten doen, maar ze verrichten goed werk en daarom mijn financiele steun!!!

dierenvriend voor het leven

#58 Re:

2012-09-06 15:58:33

#4: -

dat vind ik dan ook wel zonde dieren eerst dan geld natuurlijk zonder geld werkt het niet maar moet wel vrij zijn om te geven soms zijn er mensen met een groot hart voor dieren die eten uit hun mond sparen voor hun dier en dan pas voor hun zelf zorgen omdat ze gewoon geen geld hebben het is hier tenslotte Belgie waar men denkt dat ge van lucht kunt leven denk eens aan die mensen