BLID wil officiële samenwerking met FOD Dierenwelzijn


Gast

#51

2012-03-12 17:10

Super initiatief, ik hoop enkel dat er met deze petitie ook rekening gehouden wordt!

Gast

#52

2012-03-12 18:48

zo rao mogelijk dierenpolitie en controle op FB betreft de dierenorganisaties welke wettelijk zijn en welke niet

Gast

#53

2012-03-13 20:56

schitterend initiatief proficiat

Gast

#54

2012-03-20 08:09

Dieren zijn gelijk aan mensen en verdienen evenveel hulp en bescherming.
Al moet er ook een drastische wijziging komen in ons wereldsysteem, welke mensen vormt om dierenmishandelaart te worden soms.

Gast

#55

2012-04-08 20:55

Ik ben absoluut voorstander van een officiële samenwerking tussen BLID en FOD. Er moet nog zoveel bereikt worden op het gebied van dierenwelzijn in België - al zijn er al veelbelovende initiatieven - dus dit voorstel is zeker een stap in de goede richting.

Gast

#56

2012-04-09 01:58

Alles voor fauna en flora ; de natuur houd de mens en dier gezond . DAAR MOETEN WIJ FIER OP ZIJN .
Dieren zijn voor mij GELIJK als de mens ZIJ (dieren) hebben ook recht op een mooi leven.
Esperanza

#57 Ik heb een paard gered van de dood stond er broodmager bij 4 weken geleden

2012-06-19 13:19

Ik vond een advertentie op een internetsite te koop aangeboden een paard hengst.Ik ben gaan onderhandelen en heb hem uiteindelijk meegekregen broodmager.Nu een maand verder floreert hij al weer op bloed laten prikken resultaat bloedwormen ontstekingen en een maagzweer.Hij is nu behandeld en je ziet hem met de dag bijkomen.De tanden waren nooit geveild hij kon niet eten de paardentandarts ism de dierenarts hebben 2 uur lang aan zijn gebit gewerkt om nog enigzins een oclusie te plaatsen de klem open mocht bijna niet baten zo erg lang waren ze 2 boren zijn er stuk gegaan van de paardentandarts maar uiteindelijk kan hij weer eten.Mensen dit paard was op de laatste adem dood.Doe aub een paard adopteren en ik verzeker jullie je zal nooit een trouwere vriend krijgen in jou hele leven.Ik heb het FOD hiervan op de hoogte gebracht en via de chipnummer worden alle eigenaars op het matje geroepen en terrecht.Ik ben een echte dierenactivist.Doe de mensen eens hetzelfde aan.Oh ook blijkt dat hij doof is aan zijn rechteroor.Zo even kort mijn verhaal verteld.
dierenvriend voor het leven

#58 Re:

2012-09-06 15:58

#4: -

dat vind ik dan ook wel zonde dieren eerst dan geld natuurlijk zonder geld werkt het niet maar moet wel vrij zijn om te geven soms zijn er mensen met een groot hart voor dieren die eten uit hun mond sparen voor hun dier en dan pas voor hun zelf zorgen omdat ze gewoon geen geld hebben het is hier tenslotte Belgie waar men denkt dat ge van lucht kunt leven denk eens aan die mensen

dierenvriend voor het leven

#59 Re:

2012-09-06 16:05

#42: -

veel moordenaars waren van kleins af reeds dierenbeulen kijk het er maar eens op na  politie zou dus beter alles opvolgen


Gast

#60

2012-11-22 14:46

succes