Drielse Kermis privatiseren NEE!!

Quoted post

schausteller

#190 Re:

2012-01-08 21:39

#175: exploitantje -

Zo dus jij beweerd exploitant te zijn, en hier jaren gekomen te zijn. Als je als exploitant serieus genomen wilt worden kleineer je je eigen niet door jezelf exploitantje te noemen en als je hier jaren bent gekomen zou je tot afgelopen jaar nog hier zijn gekomen en heb jij ook op het maandagmorgen overleg op het gemeentehuis aangegeven dat je vind dat uitbesteden aan een organisatiebureau geen goed idee is en dat er een afvaardiging van de exploitanten samen met de mensen van de horeca dit ook op zich wilden nemen. Zoals ik jouw opmerkingen lees ben jij niks meer dan een personeelslid wat hier een aantal jaar op de kermis heeft mogen werken voor een echte exploitant.De drielse bevolking gaat in hun driel op hun plein thuis naar de kermis waar ze iedereen kennen en zijn ook erg gehecht aan de exploitanten die hier al kwamen toen zij zelf hun eerste stapjes zetten en waar nu hun kinderen, kleinkinderen en soms zelfs achterkleinkinderen de eerste stapjes zetten en de exploitanten op hun beurt zien al die generaties ieder jaar weer terug komen en opgroeien. En geloof mij ik heb jaren op de kermis gewerkt en kom nog veel op de kermis en als ik in tilburg best eindhoven of uden loop kom ik nog steeds heel veel drielse tegen die daar heen gaan voor een kermis buiten de deur maar die ze zelf nooit op hun plein zouden willen hebben omdat het dan niet meer hun kermis is. Als ik dan in buurgemeente den bosch naar de kermis ga kom ik zelden of nooit een drielse tegen omdat daar ook geen sfeer hangt en hoe zou dat nou komen? euhh, denk dat ik het wel weet!!! de gemeente aldaar heeft ook ooit zo'n stomme fout gemaakt en de kermis uit handen gegeven aan een kermis organisatie bureau. nou heb ik voor jou nog een hele makkelijke som 1+1=2 en als je die helemaal zelf kunt onthouden mag je verder praten.

Reacties


Gast

#192 Re: Re:

2012-01-08 22:21:30

#190: schausteller - Re:  

 Mooi en netjes geschreven, precies zoals het is.

En met zijn allen naar het gemeentehuis is ook een goed plan