Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.

Quoted post

Niels J

#51 E.V.R.M.

2011-12-22 07:29

Door te vechten tegen onrecht al voor de derde keer op straat geen inkomsten en vast gezeten door burgemeester f.j.m. crone te Leeuwarden voor 3 maanden, nu weer de kou in zonder hulp en zorg.
Al sinds april 2011 geen uitkering weer de straat op geen advocaat kunnen vinden i.v.m. huurrecht de rechter liep voorbij aan Grondwet. Europese wetgeving en de verdragen van de rechten van de mens, want een ieder moet als die wil zich laten bijstaan, behalve ik.
Weet u hulp mailt u dan waar we een plek vinden waar we niet de straat op hoeven, want heb al met -12 in 2009/2010 gelopen was bijna dood.
Ben zwaar hart patient longpatient en ook nog eens op kleuterschool te Leidschendam en kindertehuis te Egmond aan zee, misbruikt mishandeld door de staat.
Want door de staat moest ik daar heen, wie weet raad mail me anders binnen paar dagen op straat, ben blij dat ik wifi kan pakken bij buren soms zodat ik me mail kan kijken anders had ik niets.
Heb voedselbank verder niets, amar lijdt daardoor honger, want andere personen hebben naast voedselbank ook nog een geld, mailt u aub als u een slaapplek voor 2 heeft.

sodomandgomorra@live.nl

Reacties

Moon

#52 Re: E.V.R.M.

2011-12-22 14:39:47

#51: Niels J - E.V.R.M. 

 Beste Niels , wat een triest verhaal ! Vind het heel erg voor je hoor ! Kan helaas weinig voor je doen , woon namelijk aan de andere kant van Nederland . Het enige dat ik vond was het adres van het Leger Des Heils , Wollegaatsdam 1 , Leeuwarden , telefoon 058 - 2885474  mail ; korps.leeuwarden@legerdesheils.nl

of ga naar de occupytenten aan het eind van de Lange Marktstraat bij de Verlaatsbrug , ze hebben eten , drinken en vuur , en misschien kan je daar ook overnachten mail ; info@occupyleeuwarden.nl

bij allebei kan je overigens altijd gewoon binnenlopen hoor !! koffie staat klaar !

wens je heel veel sterkte , dikke knuffel ,