Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen

Quoted post


Gast

#1791

2011-12-10 22:05

Het wordt tijd dat hyves (telegraaf) aan de wensen van de leden tegemoet komt. Wij zijn tenslotte degenen die er gebruik van maken, en dat dan graag op de manier zoals het was en zoals wij gebruikers maar zeker ook de publieke hyves sites het graag zouden willen.
Al die nieuwe onnuttige lastige flutdingen weg (zoals de radio en zwerm, de bus, de krabbels zichtbaar op de homepage ook al is het maar en deel. Dit is schending van de privacy! Wij willen zelf uit kunnen maken wie ze wel en niet mag lezen.
De PLAATJES (dus ook onze eigen creaties) weer zo als ze vroeger waren) en zo kan ik nog wel doorgaan. Dat kunnen jullie ook allemaal lezen bij de andere klachten van hyves gebruikers!!!!
Hyves is asociaal geworden naar mijn mening. En waar is de instelling voor zichtbaar, onzichtbaar, afwezig, zo terug...trouwens gebleven???
Bij alle andere 'sociale' netwerken en zelfs bij je hotmail en gmail ezv. is deze mogelijkheid wel aanwezig. Maar nee hyves moest natuurlijk weer wat anders verzinnen. En waarom? Waarvoor? dat weet ook geen mens!
De www weer op de normale plek waar die vroeger was. En weg met dat irritante domme witte vlak.
En vooral....graag grotere schrijfruimte bij de mogelijkheden van een reactie zodat wij niet alleen voor de plaatjes via photobucket, maar ook voor het schrijven onderhand en loep bij nodig heb.
En ook in deze wens sta ik niet alleen!!!
Ik was lang goldmember, maar zal het nooit meer worden zolang er niets teruggedraaid wordt en zolang hyves gewoon doet wat die zelf wil....aanrommelen dus en het alleen maar ongezelliger en voor velen moeilijker te maken.
Ik wil hier nog en vraag aan toe voegen; "is dit soms verkapte werkverschaffing"???

Reacties


Gast

#1882 Re:

2011-12-12 22:31:26

#1791: -

zo mee eens ! ik ben alleen hierdoor overgestapt naar facebook.