Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Quoted post


Gast

#38

2017-10-23 11:56

Beste Lydia de Jong,
Je hebt deze petitie met veel liefde, kracht en onmacht opgezet en hierdoor ook veel reactie's gekregen. Sommige goed en sommige minder goed, maar iedereen begreep waarom je hem gestart hebt. Hierbij wil ik je alleen maar complimenteren dat je dit ook heel duidelijk naar buiten hebt gebracht en hierdoor wel de regering en andere aan het nadenken hebt gezet. Ik vind het juist heel goed dat je hem overhandigd zonder de media erbij te betrekken. Het gaat namelijk om de petitie en de gevoelens die daar bij horen en niet om de politiek die hem aanneemt. Ik wil jou via deze weg bedanken dat je de mensen een stem gegeven hebt en dat mensen hun onrust uit konden spreken. Anne Faber komt er helaas niet mee terug en haar familie, vrienden en allen die haar lief hadden kan ik alleen maar heel veel sterkte, liefde en kracht toewensen. En jij heel hartelijk bedankt voor dit initiatief. Fijn trouwens dat je ook luistert naar mensen die moeite hadden met de tekst onder de petitie van Het volk spreekt. Misschien niet het volk maar zeker wel een gedeelte. Succes met het aanbieden van de petitie. En jouw tijd en energie. Met zeer vriendelijke groet, Marie-Jozé Duizendstra

Reacties

Lydia Jong
De auteur van deze petitie

#40 Re:

2017-10-23 11:58:17

#38: -  

 Hartelijk dank ! Met elkaar en voor elkaar. Vriendelijke groet Lydia




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...