POLITIE-CAO 2015

Quoted post


Gast

#10 Roy

2016-12-05 11:55

Ehm, Dolf en de mensen hieronder die zelfs opteren voor 60 jaar, mag ik even als 37 jarig "broekkie". Ik hoop dat je begrijpt dat wanneer jouw generatie met 62 jaar met pensioen gaat mijn generatie (en de generaties na mij) geen enkel pensioen gaan overhouden. Je stelt een bijzonder egoistische petitie voor die werkelijk geen enkel recht doet aan de werkelijke stand van zaken in dit land, namelijk dat de generatie babyboomers is voorgelogen door dezelfde babyboomers over bomen die hoger dan het bos groeiden. Jullie hebben elkaar de afgelopen 40 jaar een werkelijkheid voorgespiegeld op basis van wensdenken, daarmee een onmogelijk te realiseren toekomst waaraan iedereen zich krampachtig vasthoudt. 62 jaar.... Op basis waarvan? 40 dienstjaren? Met alle RPU die jullie jezelf hebben toegekend? Trek daar eens 5 jaar vanaf voor alle tijd je bezig bent met klagen over hoe slecht het met je gesteld is, overleg hoe je het voor de volgende generatie nog lastiger kunt maken om uberhaubt met pensioen te kunnen, nadenken over welke brief je nu weer voor welk bezwaar gaat indienen en al het andere zand dat je in de machine hebt gegooid met jullie machinaties. Ga verdorie bij 50+ solliciteren daar hebben ze nog wat van jou mensen nodig, maar laat mij en anderen die niets maar dan ook niets te maken willen hebben met de firma "eigen korps eerst" met rust met je onzinnige petities.
Ga een petitie starten over hoe dat je werken tot de 70 dragelijk kunt maken voor blauw of grijs, dan heb je een punt. Niet met deze belachelijke onzin vanuit een minstens even onzinnig commitee der "Bezorgde Diender". Je bent helemaal niet bezorgd om de diender (jong en oud) maar om jezelf en het verdwijnen van de nooit realistische droom om met je 58e al aan de wijn te zitten aan de Franse Rivierra. Daarbij die je het korps en de "oudere" diender die wel met veel liefde en passie zijn werk doet echt geen plezier, en je stelt jong en oud tegenover elkaar.

Stomme petitie

Reacties

Deze reactie is dom, ondoordacht en straalt frustratie uit. Jammer

#12 Re: Roy

2016-12-05 15:26:27




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...