Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Quoted post


Gast

#24

2016-11-12 12:24

Ja de blanken waren ook slaven. Vroeger in de textiel kregen de niet in Nederland geboren werknemers 6 weken aaneen gesloten vakantie en een soort van huursubsidie. Terwijl de werknemers geboren in Nederland dit niet mochten maximaal maar 3 weken en geen toeslag voor de woning.

Reacties

Bennelong

#80 Re:

2016-11-12 15:40:13

#24: -  

U heeft niet helemaal ongelijk, maar uw uitleg behoeft toch wat precisering.

Ik ben zelf volgens de wet een allochtoon - tja, het woord mag niet meer, maar het alternatief is ook k*t, dus ik hou het gewoon zo.  Geboren in Australia uit een Nederlandse vader en een Australische moeder kwam ik hier op 13 jarige leeftijd.  Met deze achtergrond zijn er een aantal redelijke en logisch verklaarbare regels van toepassing, niet alleen qua Australia, maar ook bv voor Turkse Nederlanders.  Vanwege de afstand, en de benodigde tijd heen en weer te reizen, heb je dan de mogelijkheid de vakantie van twee jaren aaneengesloten op te nemen.  Dat zijn dan inderdaad 6 weken, en het volgende jaar heb je niets, het jaar daarop weer die verzamelde 6 weken.  One way or another, komt het op hetzelfde neer.

Wat Sylvana en al het overige mekkervolk ook mogen beweren; Zwarte Piet moet blijven!