Stop het verbod op halal

Quoted post


Gast

#29 GEDAAN MET DIE SLACHTINGEN !

2011-11-23 14:14

Het moet nu eens gedaan zijn met de zinloze barbaarse slachtingen tegen de arme dieren. Er moeten straffen worden uitgedokert om deze slachtingen (waarbij het dier enorme pijn krijgt) stop te zetten. Ik denk daaraan fikse geldboetes en eventueel korte gevangenisstraffen. EEN DIER HEEFT OOK RECHTEN ! Heb respect voor de dieren ! En behandel ze goed! Je zou toch zelf niet zo willen geslacht worden of wel soms ??!!!

Reacties

Vrijheid van godsdienst

#33 Re: GEDAAN MET DIE SLACHTINGEN !

2011-11-23 15:06:38

#29: - GEDAAN MET DIE SLACHTINGEN !

Helemaal mee eens, dat willen wij moslims ook de dierenbeulen aanpakken.  Jij bedoeld vast anders met je reactie :-). Bij een slacht dat volgens de regels gebeurd zal er dieren geen leed worden aangedaan. In tegenstelling tot het aantal dieren dat voor islamitisch gebruik in Nederland worden geslacht, doen wij echter onder. De totale islamitische en joodse slacht is amper 1% van alle slacht. De moslims en joden in Nederland verbruiken ongeveer 200.000 dieren per jaar in tegenstelling tot 50.000.000 regulieren slacht. Verzoek van mij aan jou om eerste je huiswerk te doen. Verdiep je eens in de echte joodse en islamitisch manier van slachten, tenzij je er tegen bent want dan begrijp ik je reactie beter.