Stop het verbod op halal

Quoted post


Gast

#6

2011-11-22 03:53

Krankzinnige wereld !

Deze dieren slachten voor te offeren aan 1 of andere
god, deze laatste wil dan nog samen met zijn gekke volgelingen dat die dieren maar lekker lijden !

En diegene die de dieren offeren, vreten ze zelf op !!

Gehersenspoelde gekken zijn het !

Reacties

Johanna Cornelia, Amsterdam

#51 Re:

2011-11-24 22:16:45

#6: -  

 Vóór iemand ongefundeerde meningen op internet zet, verdient het voorkeur dat men weet waarover men het heeft.

Beledigingen horen niet thuis in een discussie; een discussie is bedoeld om argumenten te geven, een belediging is geen argument.  Bovendien getuigen  anonieme mededelingen van lafheid.

Halalwijzer.nl

#56 Re:

2011-11-25 13:33:48

#6: -  

Het is niet offeren aan ... Maar in naam van .... Uit dankbaarheid dat Allah deze dieren heeft geschapen opdat de mensen ze kunnen gebruiken voor consumptie. Met het respect naar dieren toe tijdens het leven. De bioindustrie en varkensflats dat is krankzinnig.

Gast

#134 Re:

2011-11-30 21:37:04

#6: -

Het is geen 1 of andere god. Er is namelijk maar 1 God, of een andere benaming Allah(swt)

Ookal jij een ander geloof hebt of juist niet. Heb respect voor anderes. Immers wie goed doet, ontmoet goed.

Je noemt de wereld krankzinnig om een traditie van het geloof Islam? Juist zo iemand is absurd en onzinnig.

 


Gast

#152 Re: krankzinnig nederland, ham groeit zkr aan de bomen?!?

2011-12-02 00:51:29

#6: -  

Als eerst groet ik je en toon ik respect voor je meningsuiting, ik toon respect als een moslim, ik toon jou respect als een   mens.

De ham die jij, je vader, je moeder, je broeders, zusters, grootvader/grootmoeder kopen is niet krankzinnig? Je vriend of je vriending kussen nadat hij of zij 10 kilo ham heeft gegeten, dat gemaakt is van vetgemest varkensvlees. Wie weet met wat voor afval het is geslacht, nadruk op geslacht ... of groeit het vlees in nederland aan de bomen?

De kaas(weipoeder), het brood(cysteine, cysteaat, gelatine, mono- en diglycerolesters), de chocolade(weipoeder, poligliserol), de friet( welk frituurvet gebruiken ze? vraag maar is en wat ze er nog meer in dat frituurvet frituren), margarine, taart(gelatine), drop(gelatine), spekjes en al het snoepgoed en alles wat je nogmeer in nederland kan eten bevat geen dierlijk materiaal dat eerst GESLACHT moet zijn om het te produceren.

De bomen die worden gekapt, voor de wijn die jij cadeau geeft aan je vriend of vriendin op zijn of haar verjaardag, waar jij ook een glas van drinkt, is dat niet krankzinnig? Waarom drink je van de wijn die je cadeau geeft?

Nu de wereld; De Joden die de Palestijnen afmaken, de Hitlers van deze tijd, daar zeg je niets tegen, maar waar blijf je hangen, jij vind het erger dat dieren een keer per jaar worden geslacht om arme mensen ook een keer wat te eten te geven. Terwijl in nederland elke dag weet ik hoeveel koeien, varkens, paarden, schapen, kalveren, kippen en kuikens worden geslacht, terwijl in Paletsina elke dag kinderen, baby's en vrouwen worden geslacht om dat stukje grond ook te hebben.

En nu om Allah. In de koran, soerah(vers) Al Ichlaas staat: Zeg: Allah is Een. Er is niets gelijk aan Allah en niets is gelijk aan wat dan ook. Allah heeft niet verwekt en is niet verwekt, Allah is aan niets gelijk en niets is gelijk aan Allah.   De grootse Allah heeft de waarheid gesproken.

Je gedachten die kun je ook niet zien, maar ze zijn er wel. Allah kun je niet zien maar Allah is er wel, Uit je gedachten vloeien ideen, die zet je om in een daad of een product, met die daad of dat product laat jij zien dat je een idee hebt of had, terwijl niemand dat idee kan zien. Kan ik dan tegen jou zeggen, ideen bestaan niet. Of kan ik dan die idiote regel citeren 'wie beweert moet bewijzen'. Nou kom, bewijs maar of je ideen hebt, wat laat jij mij zien als antwoord? Jou product of daad.

Als jij mij vraagt waar is jou god? Mijn God is Allah, mijn God is EEN. Kijk maar is in de spiegel hoe mooi Allah jou heeft geschapen, hoe mooi het product van dat Goddelijke idee is geworden. Allah heeft jou een brein gegeven maar je gebruikt het niet goed. Ook jij gaat een keer dood. Ook jij komt nooit meer terug, stel jij hebt gelijk we worden allemaal stof en er is geen hellevuur of dag des oordeels of wat dan ook. Ok misschien hebben we dan maar een maximum van 80 jaar gemist van deze wereld.

 

maar...

 Stel, ik heb gelijk, Allah heeft gelijk. Allah heeft gelijk!. Stel dat jouw daden, twee boeken met een gewicht zijn, een met goede daden en een met slechte. Stel dat die worden gewogen en er wel een dag des oordeels is en er wel een Islam is. Er wel een Allah is die er is. Die vergeeft en straft. Stel dat jij word gestraft met het branden in de hel voor altijd. Is het dan erger om deze sterfelijke wereld mis te lopen of de onsterfelijke wereld, voor de een het brandende vuur en de eindeloze schaamte en voor de een een hemel met alles naar je wil.

 

Jij bent anders geschapen dan al dat is. Een worm kan geen wolkenkrabbers bouwen, een muis kan geen bus bouwen, een spin kan geen brood bakken, een ezel kan niet zo goed denken als jij dat doet, een boom kan niet lopen zoals jij dat doet, een koe kan niet vasthouden zoals jij dat doet, een aap kan niet pratem, kan niet rekenen, kan niet rechtoplopen, kan niet schrijven lezen. Jij kan alles wel, jij bent anders dan alles, Allah heeft jou met een reden gestuurd. Alles is met of voor een reden. De reden dat jij naar de dokter gaat is om jezelf te helen, jij bent niet toevallig in de wachtkamer van de dokter dat heeft een reden. Jij wilt je gezondheid. Jij bent niet voor niets op deze aardbodem, deze grote wachtkamer. Jij komt een keer met de doktor oog op oog, dan maar hopen dat de prognose niet gelijk is aan de uitslag van het onderzoek.

Ik hoop dat je zult denken, en niet denken als een paard die met zijn teugels vastgebonden is aan de wereld. De tijd voor je is met alles in zich achter je gebleven, de tijd voor je, daar weet je niet eens van of je die kan bereiken, probeer de tijd van nu te besteden, dat is de tijd waar je zeker van bent.

Met vriendelijke groet,

 

Een moslim die ook een mens is en ook rechten heeft en zijn geloof zoals een ieder mag beleven.

Anon

#208 Fout

2011-12-08 16:07:17

#6: -

Jammer dat je de feiten niet kent en zomaar roept als een kip zonder kop... (dat laatste snap je wel hoop ik)


Gast

#224 Re:

2011-12-13 15:26:45

#6: -

De enige die hier een krankzinnige gek is dat ben jij en de mensen die niet willen dat halal eten nog wordt verkocht.


Gast

#256 Re:

2015-05-29 22:33:20

#6: -  

Helemaal groot gelijk !!! Barbaren !!