huurcontracten afschaffen waar geen huisdieren toegelaten zijn

Quoted post


Gast

#187 Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit Re:

2016-07-03 17:44

#1: -  

 

 Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder het recht heeft om dit te weigeren, het is zijn eigendom.

Als huisdieren niet toegelaten zijn dan moet je maar iets zoeken waar het wel mag.

Ik ken zelfs iemand die in zijn eigen huur huis niet mag roken van verhuurder.

Als verhuurder dit toelaat in appartement gebouw dan hebben andere bewoners last van geblaf van honden.

Reacties


Gast

#222 Re: Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit

2016-07-03 20:10:48

#187: - Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit Re:  

 Mijn katten zijn voor mij geen huisdieren dat zijn mijn kleine kindjes ik vind dat stom dat ze dat verbieden en iets zoeken waar ze wel mogen het mag ver nergens ze overdrijven


Gast

#306 Re: Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit

2016-07-04 13:04:11

#187: - Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit Re:  

 Das dikken BS want ik gad meer last van de kinderen van de ene buren dan van de honden van de andere dus zet dan ook da ze kunnen weigeren aan gezin met kinderen , das just zelfde want idd voor simmige mensen zijn dieren hun kinderen. Er zijn manieren genoeg om de kosten op huurder te verhalen als dieren iets stuk maken en ook daar effe opmerking , kinderen kunnen minstens evenveel stuk maken dan dieren en zelfs meer.

En begin nu ni over de geur want ne kleine da ziek is of buikgriep heeft stinkt ook , mensen da hun dieren graag zien zorgen da die dieren goed zitten. 

Tegenwoordig kan niemand nog iets verdragen zelfs vogeltje mag soms al nimmer. ALS ge ni kunt verdragen da er mensen me dieren in uw eigendom komen ga der dan zelf in wonen. In veel gevallen betalen de huurders de lening van de eigendom af dus mogen ze wel beetje een eigen leven hebben en zelf kiezen wa ze doen zeker. Wij zelf zijn eigenaar en zelfs hier proberen sommige buren ons de les te spellen over wat wel en ni mag op onze eigendom. 


Gast

#324 Re: Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit

2016-07-04 16:35:32

#187: - Ik vind dit geen discriminatie, ben zelf ook huurder en vind dat verhuurder recht heeft om dit Re:  

1) waarom ben je dan op deze petitie?

2) ik heb meer 'last' van de meeste mensen dan van hun beesten. Niets zo eerlijk en heerlijk als een leuk huisdier. 

3) daarvoor zijn er dus verzekeringen en is er een borg.