huurcontracten afschaffen waar geen huisdieren toegelaten zijn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wel een aantal regels..huurders blijven wel aansprakelijk voor de schade.
Re:
ja dat ze het op die manier erin zetten ok,maar verbieden zouden ze er niet mogen inzetten ;-)
In ons huur contracten staan ook geen huisdieren toe gelaten maar ons huurders hebben 3 honden en 2 katten het staal in het contract voor moest er beschadiging zijn anders kan je als eigenaar er problemen met krijgen . Dan kom je soms tegen op het vrede gerecht je weet als je huisdieren toelaat dan dat ze dingen kunnen kapot bijten. Die wat moet je doen om je een beetje te beschermen , het in het contract zetten ook al laat je huisdieren toe
Wij hebben onze kat van 10 jaar ook moeten weg doen en het was hart verscheurend en dan hebben we gemerkt dat de persoon die boven ons woont ook een kat heeft en daar word niks op gezegd dus vind ik dat een heel goed idee om dat uit de contracten te halen
Zeker voor mensen,die alleen wonen.
Zou zelf nooit,in een huis gaan wonen,waar je geen dieren mag houden.
En de overlast van andermans huisdieren hoort niet bij de privacy van de overige huurders? Of telt alleen jouw privacy en de rest moet zich maar aan jou aanpassen?
Re:
Zullen we dan de kinderen ook maar niet toelaten in een huurhuis????
Over overlast gesproken......Mijn honden veroorzaken overigens totaal geen overlast en vernielen niets. Krijg vaak complimenten in mijn app.complex.
Ik moet zeggen dat ik totaal geen probleem heb ondervonden met het vinden van huurwoning terwijl ik twee honden heb. In ons (nieuwe) app.complex zijn ze gewoon toegestaan (via woningbouwvereniging) Woningen waar het niet toegestaan was heb ik gewoon niet op gereageerd, mijn dieren horen bij mij en je kinderen doe je ook niet weg (ook al veroozaken die ook overlast) Vind het met name triest voor bejaarden/ouderen die minder keuze hebben waar te gaan wonen en juist zoveel liefde ontvangen van hun huisdier....
| This discussion has been closed. |