stop kindergeweld en misbruik

Quoted post


Gast

#8

2011-10-14 16:06

De regering moet snel iets doen tegen kindermishandeling en misbruik....hier moet HEEL Nederland achterstaan,dus twijfel niet langer en teken deze petitie,en stuur de link door naar iedereen die in je adressen lijst voorkomt zodat er een eind aan komt.

Reacties

een moeder van nederland
De auteur van deze petitie

#10 Re:

2011-10-14 16:12:29

#8: - ik heb een mail gestuurd naar de woordvoerder van de 2e kamer op het gebied van kindermishandling en elke vorm die daar aan gelinkt is...dus kom op deel de link met iedereen ik heb m gedeld met 350 personen..alleen smane staan we sterk voor onze kinderen

 

geen achtshaas

#95 Re:

2011-11-19 00:41:46

#8: -

Mensen worden door de overheid, gerechtsdeurwaarders, hoge werkdruk, spanningen thuis en op het werk zo gestresst dat er soms kortsluiting ontstaat, vreselijk. Maar er moet veeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeeeer gebeuren in Nederland, we moeten weer eens aardig voor elkaar gaan zijn en voor elkaar gaan zorgen, soms lijkt het wel of ik de enige bent. Mensen gebruik je verstand, probeer iemand met streess iets te ontlasten. Kinder mishandeling gebeurde in mijn tijd ook, maar werd stil gezwegen, ik ben 57 mijn eigen moeder en zussen wisten het, maar deden niets. Ik doe het nu maar zonder familie, ik zoek wel aardige mensen om mij heen, ik zou het niet moeten zien als kinderen voor mijn ogen iets aan worden gedaan, ik ben bereid om te vechten voor VREDE!!!!